Tuesday, February 7, 2023
spot_img
HomeBiznisKako opremiti auto salon?

Kako opremiti auto salon?

Kao vlasnik ili menadžer auto salona, zapitajte se; u kakvoj kancelariji želite da provedete veći deo svog života? U kakvom okruženju želite da rade vaši zaposleni?

Ne samo da želite da stvorite radni prostor u kome ćete vi i vaši saradnici funkcionalno moći da obavljate svoj posao, već i okruženje u kojem se možete opustiti i uživati.

Imati kvalitetan kancelarijski nameštaj je odličan način da se izgradi radno okruženje u kome bi se vi i vaši zaposleni osećali komotno tokom radnog vremena. Stoga, mi smo pripremili nekoliko komada nameštaja koji će transformisati vaš auto salon.

Radni stolovi i stolice

Minimalistički, otvoren prostor je u modi ovih dana i dosta je uticao na dizajn savremenih kancelarija, što se posebno odrazilo na auto salone. Bez obzira kakav vaš radni prostor bio, on mora imati radne stove i stolice.

Iako auto saloni nisu zahtevni za opremanje, oni zahtevaju da bar imate nekoliko stolova i stolica gde ćete održavati sastanke ili primati klijente.

Kada kupujete stolicu, morate voditi računa o dve stvari: udobnost i ergonomija.

Udobnost lako možete definisati, dok je ergonomija je malo komplikovanija, ali možda bitnija. Ergonomska stolica je dizajnirana da podrži individualne potrebe svojih korisnika. Pronađite stolicu sa naslonom, podesivom visinom sedišta, naslonom za glavu, dobrom dubinom sedišta i stabilnošću.

Spojeni radni sto

Bez obzira kakav auto salon imate, biće vam potrebna bar jedna prostorija za sastanke. Bilo da je to kancelarija za okupljanje saradnika, sastanke sa klijentima ili osobljem, imajte u vidu da ćete redovno koristiti ovaj prostor.

U tom slučaju, možda ne bi bilo loše da nabavite veće stolove sa kojima ćete opremiti prostor za sastanke. Čak šta više, neke kancelarije su u potpunosti prestale sa upotrebom pojedinačnih radnih stolova.

Razmislite o tome koliko su sastanci sastavni deo vaših zaposlenih. Stoga kupovina nekoliko zajedničkih radnih stolova bi mogli povećati produktivnosti umesto kupovine pojedinačnih radnih stolova.

Neka prostor bude ležerno uređen

Iako česte, kratke pauze ne dovode nužno do veće produktivnosti, ali one svakako čine vaše zaposlene srećnijim.

Kada je zaposleni srećan, više je zadovoljan poslom (što bi moglo da dovede do manje fluktuacije zaposlenih) i spremniji su da rade stvari van opisa posla. Kultura uzimanja čestih pauza je važna za dugovečnost zaposlenih, pa je podstaknite tako što ćete im opremiti prostor upravo za to.

Opremite dnevni boravak sa kaučima, stolicama, stolovima za kafu, policama za knjige, a možda čak i televizorom sa gejming konzolom. Ovaj izolovani prostor ne samo da može pomoći da se vaši zaposleni osećaju bolje, već će učestvovati i u izgradnji jačih međukancelarijskih odnosa.

Prostori za skladištenje neka bude skriven

Mnoge kompanije prestaju sa korišćenjem ormara za dokumente i prelaze na opcije bez papira; čuvajući svoje datoteke u online formatu, na primer. Ovo je još nešto o čemu bi trebalo da razmislite kada kupujete kancelarijski nameštaj. Nabavite manje komadima nameštaja koje možete sakriti ispod stolova i dalje od pogleda, a koji su jednako efikasni u skladištenju neke privremene dokumentacije.

Štampanje, skeniranje i kopiranje: sve u jednom

Dobrodošli u 21. vek, imate računare. To znači da vam je potreban neki način da unesete i proizvedete fizičku dokumentaciju u i iz digitalnog sveta.

Upoznajte svoj sve-u-jednom štampač, skener i mašinu za kopiranje. Većina njih čak uključuje i faks mašinu.

Pomoću ovog uređaja moći ćete da odštampate svu dokumentaciju, fakture i ponude koje vam zatrebaju. Takođe možete kreirati digitalne verzije fizičke dokumentacije sa funkcijom skenera i kreirati kopije drugih dokumenata putem funkcije kopiranja.

Nemojte da zaboravite na kafeteriju

Ne morate da imate trpezarijski prostor za svoje zaposlene, ali ako ga nemate, to će primorati vaše radnike da napuste kancelariju tokom ručka ili još gore ohrabriti ih da ne prave pauzu za ručak.

Imati prostor gde će vaši zaposleni moći da doručkuju ili ručaju je od suštinskog značaja za izgradnju međukancelarijskih odnosa i stvaranje opuštenije radne kulture.

Ne bi trebalo da trošite previše novca za opremanje kafeterije; ljudi će sedeti ovde najviše sat ili dva. Ovi komadi kancelarijskog nameštaja su tu zbog funkcije, a ne zbog udobnosti.

Držite higijenu pod kontrolom

Kad imate auto salon, onda znate koliko održavanje izložbenog prostora može biti zahtevno, a posebno treba zaštititi auto stakla. Ukoliko je higijena na nivou, vaš auto salon će izgledati uređenije i odisati nekom posebnom energijom.

POVEZANI ČLANCI

Popularno